O KLIJENTU


Pirovac je živopisno mjesto koje je priroda obdarila smještajući ga na obalu između mora i Vranskog jezera. Nalazi se u zaljevu kojeg karakterizira neobična činjenica da je more unutar njega 4 stupnja toplije od prosjeka Jadranskog mora. Na ovom području dominira blaga klima koja omogućava lijepa, topla ljeta i blage zime. Obalu ocrtava njena razvedenost sa brojnim uvalama u kojima su se smjestile kristalno čiste kamene i šljunčane plaže i otoci na čijem arhipelagu se smjestio Nacionalni park "Kornati".
Ovo je mjesto koje će vam omogućiti da se sami zaputite u otkrivanje skrivenih ljepota. Šetnje prekrasnom prirodom, biciklističke vožnje, bavljenje sportskim i rekreacijskim aktivnostima, jedrenje, ronjenje, upoznavanje povijsno-kulturnih starina, dalmatinskih specijaliteta... brojne su mogućnosti za ugodan odmor i uživanje. Pirovac krase brojne znamenitosti koje su odraz duha jednog vremena kada je ovo područje bilo značajno središte vitezova templara. Stari dio mjesta na samoj obali sa svojim srednjovjekovnim zidinama i "Vratima sela" jedan je od najzanimljivijih simbola Pirovca i slika vašeg fotoaparata. Upoznajte staru jezgru, zavirite u skrivene "kale" kamenim ulicama koje čuvaju trag na proletjela stoljeća.


O KLIJENTU


Pirovac je živopisno mjesto koje je priroda obdarila smještajući ga na obalu između mora i Vranskog jezera. Nalazi se u zaljevu kojeg karakterizira neobična činjenica da je more unutar njega 4 stupnja toplije od prosjeka Jadranskog mora. Na ovom području dominira blaga klima koja omogućava lijepa, topla ljeta i blage zime. Obalu ocrtava njena razvedenost sa brojnim uvalama u kojima su se smjestile kristalno čiste kamene i šljunčane plaže i otoci na čijem arhipelagu se smjestio Nacionalni park "Kornati".
Ovo je mjesto koje će vam omogućiti da se sami zaputite u otkrivanje skrivenih ljepota. Šetnje prekrasnom prirodom, biciklističke vožnje, bavljenje sportskim i rekreacijskim aktivnostima, jedrenje, ronjenje, upoznavanje povijsno-kulturnih starina, dalmatinskih specijaliteta... brojne su mogućnosti za ugodan odmor i uživanje. Pirovac krase brojne znamenitosti koje su odraz duha jednog vremena kada je ovo područje bilo značajno središte vitezova templara. Stari dio mjesta na samoj obali sa svojim srednjovjekovnim zidinama i "Vratima sela" jedan je od najzanimljivijih simbola Pirovca i slika vašeg fotoaparata. Upoznajte staru jezgru, zavirite u skrivene "kale" kamenim ulicama koje čuvaju trag na proletjela stoljeća.


Zanima te više?
Kontaktiraj nas!

CILJEVI


Postavljeni ciljevi su vrlo jednostavni - generirati što više relevantnih posjeta odredišnoj stranici te prikupiti maksimalan broj Facebook pretplatnika u okviru planiranog budžeta. Planirane su aktivnosti u trajanju od 5 mjeseci i obuhvaćaju 8 država - Njemačku, Austriju, Nizozemsku, Sloveniju, Poljsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku.
Sekundarni cilj je promocija You Tube kanala i video uradaka te promocija nadolazećih događaja koji će se održati u sklopu programa Pirovačko ljeto.


IZAZOVI


Hrvatski turizam je razvijen te postoji jaka konkurencija u internet oglašavanju, kako u Hrvatskoj, tako i u ostalim definiranim lokacijama, osim Srbije i Bosne i Hercegovine. Najveći izazov ove kampanje je pronalaženje optimalnog načina korištenja ograničenog budžeta i maksimiziranje učinka. Pri izradi plana sredstva su raspoređena po procjeni troška klika za ključnu riječ te su po pokretanju kampanje napravljene potrebne korekcije kako bi se doseglo ispravnu publiku u ispravno vrijeme te pritom poštovalo definirane dnevne i mjesečne budžete.


RJEŠENJA


Vodeći računa o svim prethodno utvrđenim parametrima odlučeno je da se primarni ciljevi realiziraju upotrebom slikovnih oglasa na prikazivačkoj mreži te kombiniranjem slikovnih oglasa i promocijom sadržaja na Facebook-u.
Pirovac kao odredište, privlači klijentelu srednje klase, uglavnom iz Njemačke, Češke, Slovenije i Hrvatske. Plan je kreirati marketinšku strategiju koja će probuditi želju i izazvati akciju kod što šireg spektra odabrane poblike. Za realizaciju je potrebno implementirati digitalni marketinški ciklus koji je provjeren upotrebom na prijašnjim projektima.
Ciklus je sveden na nekoliko ključnih koraka - izazivanje želje, izgradnju publike, poziva na akciju, remarketinga i poticanja na dijeljenje iskustva.



1. IZAZIVANJE ŽELJE


Početna faza ciklusa je izazivanje želje. Realizacija je zamišljena kroz upotrebu Google slikovnih oglasa te Facebook stranice, oglasa i promocije. Navedenim kanalima predstavljena je lokacija sa svim svojim značajnijim događajima i ljepotama ciljnoj publici te ih se je navelo na razgovor o predstojećem godišnjem odmoru.
Kako se promotivne aktivnosti odvijaju u više zemalja, komunikacija je vršena na tri jezika na Facebook-u, dok je na Google oglasima svakoj zemlji pridružen njezin službreni jezik.
Publika je ciljana po demografskim, zemljopisnim i interesnim kriterijima. Tokom ovog dijela promocije fokus publike je usmjeren na sadržaj koji nudi promovirana destinacija, koji je probudio interes kod značajnog dijela publike do koje je ostvaren doseg.


2. IZGRADNJA PUBLIKE


Nakon što je izazvana želja, kreće se u izgradnju odnosa sa publikom kod koje je želja nastala. Odnos se stvara kvalitetnim i atraktivnim sadržajem na društvenim mrežama i na odredišnoj stranici te google search kanalom koji najpreciznije definira publiku. Tokom ove faze, gradi se baza korisnika Facebook stranice, YouTube kanala i količina posjetitelja internet stranice. Najvažniji cilj je točna segmentacija publike kako bi se izbjegli bezvrijedni klikovi i lajkovi, koji koštaju vrijeme i novac a ne rade konverzije.
Alati koji su korišteni prilikom ovog dijela promocije su Facebook page promotion, Facebook website promotion, Facebook ads, YouTube Video promotion, YouTube display i Google display i search.


3. POZIV NA AKCIJU


Kada je baza redovitih korisnika sagrađena i u tim korisnicima probuđena želja, slijedi poziv na akciju. Pozivom na akciju ostvaruje se dvosmjerna komunikacija, rezervacije, upiti i konverzije. Kako bi poziv na akciju donio što bolje rezultate, rade se izmjene kako oglasa tako i odredišne adrese. Sredstva se raspoređuju kako bi maksimizirali rezultate te se smanjuju na Facebook djelu promocije a dodaju se na Google search i display.
Kod ispravno izvedenog poziva na akciju proces slanja upita ili rezervacija mora biti što jednostavniji. Kako bi to bilo omogućeno, oglasni su vezani za linkove kontakta i rezervacija. Korištenjem marketinških aplikacija, poput HotJara, smanjena je i stopa napuštanja procesa slanja upita i rezervacija.


4. REMARKETING


Remarketing na Google oglasima i na Facebook oglasima omogućuje da pridobijemo korisnike koji su neodlučni. Izgradnjom remarketing mreže, pokušavaju se podsjetiti korisnici kako je ova destinacija baš ispravna destinacija za njih. Strategija remarketinga uključuje nekoliko marketinških pristupa. Tako se djelu segmentirane grupe prilazi sa informacijom o malom broju preostalih slobodnih kreveta na lokaciji, drugom dijelu postavlja se pitanje o odluci i slično.
Remarketing povećava bazu redovnih posjetitelja kao i pretplatnika na društvenim mrežama a to je proces koji u budućnosti omogućuje jeftinije oglašavanje i samim tim veći doseg i bolje rezultate.


5. DIJELJENJE


Nakon što je sagrađena mreža stabilnih i redovnih korisnika, nudi im se sadržaj - objave, fotografije, članci - visoke kvalitete kako bi ih se potaklo na interakciju u vidu djeljanja, komentiranja i lajkanja istog. Akumulacijom velikog broja interaktivnih aktivnosti na društvenim mrežama, popravlja se status odredišne stranice te se ponuđenu sadržaj šiti brže i dalje. Takav pristup omogućava organsko (besplatno) širenje i doseg. Sadržaj se djeli među međusobno povezanim korisnicima te na taj način dobiva dodatno na vrijednosti kod novih korisnika.


REZULTATI


Kampanja je donjela sljedeće rezultate:
  • 288229 pregleda stranica
  • >89.000 novih korisnika
  • 42,69% stopa napuštanja
  • 27,5% prosječno mjesečno povećanje pretplatnika
  • više od 10,500.000 pregleda oglasa
  • povećanje 113% njemačkih posjetitelja
  • povećanje 423% poljskih posjetitelja
  • povećanje 343% nizozemskih posjetitelja
  • povećanje 1009% posjetitelja iz BIH i Srbije
  • povećanje 197% organskih posjeta po završetku kampanje

CILJEVI


Postavljeni ciljevi su vrlo jednostavni - generirati što više relevantnih posjeta odredišnoj stranici te prikupiti maksimalan broj Facebook pretplatnika u okviru planiranog budžeta. Planirane su aktivnosti u trajanju od 5 mjeseci i obuhvaćaju 8 država - Njemačku, Austriju, Nizozemsku, Sloveniju, Poljsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku.
Sekundarni cilj je promocija You Tube kanala i video uradaka te promocija nadolazećih događaja koji će se održati u sklopu programa Pirovačko ljeto.


IZAZOVI


Hrvatski turizam je razvijen te postoji jaka konkurencija u internet oglašavanju, kako u Hrvatskoj, tako i u ostalim definiranim lokacijama, osim Srbije i Bosne i Hercegovine. Najveći izazov ove kampanje je pronalaženje optimalnog načina korištenja ograničenog budžeta i maksimiziranje učinka. Pri izradi plana sredstva su raspoređena po procjeni troška klika za ključnu riječ te su po pokretanju kampanje napravljene potrebne korekcije kako bi se doseglo ispravnu pobliku u ispravno vrijeme te pritom poštovalo definirane dnevne i mjesečne budžete.


Potrebna vam je marketing kampanja?
Kontaktiraj nas!

RJEŠENJA


Vodeći računa o svim prethodno utvrđenim parametrima odlučeno je da se primarni ciljevi realiziraju upotrebom slikovnih oglasa na prikazivačkoj mreži te kombiniranjem slikovnih oglasa i promocijom sadržaja na Facebook-u.
Pirovac kao odredište, privlači klijentelu srednje klase, uglavnom iz Njemačke, Češke, Slovenije i Hrvatske. Plan je kreirati marketinšku strategiju koja će probuditi želju i izazvati akciju kod što šireg spektra odabrane publike. Za realizaciju je potrebno implementirati digitalni marketinški ciklus koji je provjeren upotrebom na prijašnjim projektima.
Ciklus je sveden na nekoliko ključnih koraka - izazivanje želje, izgradnju publike, poziva na akciju, remarketinga i poticanja na dijeljenje iskustva.



1. IZAZIVANJE ŽELJE


Početna faza ciklusa je izazivanje želje. Realizacija je zamišljena kroz upotrebu Google slikovnih oglasa te Facebook stranice, oglasa i promocije. Navedenim kanalima predstavljena je lokacija sa svim svojim značajnijim događajima i ljepotama ciljnoj publici te ih se je navelo na razgovor o predstojećem godišnjem odmoru.
Kako se promotivne aktivnosti odvijaju u više zemalja, komunikacija je vršena na tri jezika na Facebook-u, dok je na Google oglasima svakoj zemlji pridružen njezin službreni jezik.
Publika je ciljana po demografskim, zemljopisnim i interesnim kriterijima. Tokom ovog dijela promocije fokus publike je usmjeren na sadržaj koji nudi promovirana destinacija, koji je probudio interes kod značajnog dijela publike do koje je ostvaren doseg.


2. IZGRADNJA PUBLIKE


Nakon što je izazvana želja, kreće se u izgradnju odnosa sa publikom kod koje je želja nastala. Odnos se stvara kvalitetnim i atraktivnim sadržajem na društvenim mrežama i na odredišnoj stranici te google search kanalom koji najpreciznije definira publiku. Tokom ove faze, gradi se baza korisnika Facebook stranice, YouTube kanala i količina posjetitelja internet stranice. Najvažniji cilj je točna segmentacija publike kako bi se izbjegli bezvrijedni klikovi i lajkovi, koji koštaju vrijeme i novac a ne rade konverzije.
Alati koji su korišteni prilikom ovog dijela promocije su Facebook page promotion, Facebook website promotion, Facebook ads, YouTube Video promotion, YouTube display i Google display i search.


3. POZIV NA AKCIJU


Kada je baza redovitih korisnika sagrađena i u tim korisnicima probuđena želja, slijedi poziv na akciju. Pozivom na akciju ostvaruje se dvosmjerna komunikacija, rezervacije, upiti i konverzije. Kako bi poziv na akciju donio što bolje rezultate, rade se izmjene kako oglasa tako i odredišne adrese. Sredstva se raspoređuju kako bi maksimizirali rezultate te se smanjuju na Facebook djelu promocije a dodaju se na Google search i display.
Kod ispravno izvedenog poziva na akciju proces slanja upita ili rezervacija mora biti što jednostavniji. Kako bi to bilo omogućeno, oglasni su vezani za linkove kontakta i rezervacija. Korištenjem marketinških aplikacija, poput HotJara, smanjena je i stopa napuštanja procesa slanja upita i rezervacija.


4. REMARKETING


Remarketing na Google oglasima i na Facebook oglasima omogućuje da pridobijemo korisnike koji su neodlučni. Izgradnjom remarketing mreže, pokušavaju se podsjetiti korisnici kako je ova destinacija baš ispravna destinacija za njih. Strategija remarketinga uključuje nekoliko marketinških pristupa. Tako se djelu segmentirane grupe prilazi sa informacijom o malom broju preostalih slobodnih kreveta na lokaciji, drugom dijelu postavlja se pitanje o odluci i slično.
Remarketing povećava bazu redovnih posjetitelja kao i pretplatnika na društvenim mrežama a to je proces koji u budućnosti omogućuje jeftinije oglašavanje i samim tim veći doseg i bolje rezultate.


5. DIJELJENJE


Nakon što je sagrađena mreža stabilnih i redovnih korisnika, nudi im se sadržaj - objave, fotografije, članci - visoke kvalitete kako bi ih se potaklo na interakciju u vidu djeljanja, komentiranja i lajkanja istog. Akumulacijom velikog broja interaktivnih aktivnosti na društvenim mrežama, popravlja se status odredišne stranice te se ponuđenu sadržaj šiti brže i dalje. Takav pristup omogućava organsko (besplatno) širenje i doseg. Sadržaj se djeli među međusobno povezanim korisnicima te na taj način dobiva dodatno na vrijednosti kod novih korisnika.


REZULTATI


Kampanja je donjela sljedeće rezultate:
  • 288229 pregleda stranica
  • >89.000 novih korisnika
  • 42,69% stopa napuštanja
  • 27,5% prosječno mjesečno povećanje pretplatnika
  • više od 10,500.000 pregleda oglasa
  • povećanje 113% njemačkih posjetitelja
  • povećanje 423% poljskih posjetitelja
  • povećanje 343% nizozemskih posjetitelja
  • povećanje 1009% posjetitelja iz BIH i Srbije
  • povećanje 197% organskih posjeta po završetku kampanje