WordPress hintovi za bolje rezultate

Oglašavanje
AdWords trikovi za uspješno oglašavanje
30. siječnja 2016.
web dizajn
UX dizajn – psihologija iza UX dizajna
6. svibnja 2016.
Izrada internet stranica


Ovog tjedna donosim vam nastavak proslotjednog članka. Dakle, obradili smo dio SEO optimizacije vase WordPress stranice te ćemo u nastavku navesti preostale čimbenike koji će pridonjeti većoj vrijednosti vaše stranice kod indeksiranja. Dakako, ne smijemo smetnuti s uma da niti nakon unošenja svih ili samo određenih dodataka I postavki vaš posao nije gotov. Baš naprotiv, želite li zauzeti odličnu poziciju I tamo se zadržati, morat ćete redovno ažurirati I nadopunjavati vašu stranicu. Zanimljiv I dobar sadržaj je najvažniji! Zapamtimo – SADRŽAJ-SADRŽAJ-SADRŽAJ!

Sidebar Widgets

Ljudi uvelike podcjenjuju moć sidebar-a. Trebali bi se pažljivo posvetiti sadržaju vašeg sidebar-a. To je jedan od važnijih djelova za dobivanje neke vrste vrijednosti vase stranice. Nemojte zapostaviti sidebar.

Izgradnja zajednice (Community)

Jedan od ciljeva vaše stranice je izgradnja zajednice, zar ne? Upravo zbog toga, bilo bi poželjno pronaći način kako posjetitelje pretvoriti u zajednicu uz pomoć mikro konverzija. To najlakše možete postići zahtjevom da se registriraju na mailing listu ili zahtjevom da se pridruže vašoj zajednici na Facebook-u, Twitter-u I ostalim društvenim mrežama koje koristite. Postavite call-to-action na sve važnije sadržaje.

Dodaci za društvene mreše (Social widgets)

U brojnim slučajevima dodaju se dodaci za društvene mreže poput dodatka za Facebook stranice, Twitter ažuriranja, Flickr slike I slično. Predlažem da odaberete one koji će pružiti najbolje korisničko iskustvo.

Dijeljenje (Share Buttons)

Postoji toliko različitih načina I vrsta gumba za djeljenje da je čak pomalo I iritirajuće. Evo nekoliko opcija (svatko nek si odabere omiljeni ukoliko ih nisam naveo). Preferiram ili odabrati koje najviše volim te ih kodirati u predloške jednog po jednog ili koristiti Add to Any. Add to Any ima popriličan set gumba I čist UX. Također, dobri su Add This I Share This.

Jednostavna 301 preusmjerenja (301 Redirects)

Kod SEO optimizacije WordPress stranice u jednom trenutku, svatko će morati napraviti 301 preusmjerenja. Opet, postoji mnogo načina za to, ali za onoga tko želi lako I jednostavno preusmjeriti URL-ove jednog po jednog bez pomoći developera, provjerite Simple 301 redirects plugin.

Brzina stranice I prilagođenost mobilnim korisnicima

Brzina stranice je jedan od faktora koji tražilice razmatraju kod rangiranja stranice, stoga, pobrinite se da vasa WordPress stranica bude brza koliko je god moguće. Brzinu možete provjeriti na ovom linku. Također, stranica bi trebala biti prilagođena mobilnim korisnicima. To možete provjeriti tu. Pobrinite se da vam je stranica propisno prilagođena mobitelima I ispravno optimizirana. Kod provjere stranice na Google developer alatu sve iznad rezultata 80 je super. Ukoliko ga postignete, ne pokušavajte na silu postići bolji rezultat jer bi to moglo rezultirati pucanjem vase stranice, posebno ako konfigurirate određene postavke koje nisu međusobno kopatibilne. Ovi elementi su vrlo važni SEO faktori.

W3 Total Cache

W3 Total Cache je dodatak koji vašu stranicu može učiniti iznimno brzom, no ako ne znate šta radite može rezultirati fatalnim greškama te vašu stranicu napraviti potpuno neupotrebljivom. Događalo mi se da mi pukne stranica zbog krivih postavki na ovom dodatku I poprilično je frustrirajuće popravljati taj nered, a nerijetko je završavalo slaganjem stranice ispočetka. Preporučio bih vam da se klonite ovog dodatka te zamolite svog developera da vam ga on postavi I konfigurira.

Backup

Uvijek je odlična stvar napraviti backup stranice, nikad se ne zna šta se može dogoditi pa da vem se stranica sruši. Instalacija pogrešnog dodatka može uzrokovati rušenje vase stranice. Ja koristim potpuno odvojen server za backup kako za sebe tako I za klijente. Backup je tako dostupan uvijek I meni I mojim klijentima ukoliko im zatreba.

Optimizirajte svaku stranicu

Pobrinite se da je svaka stranica propisno optimizirana te da je svaka stranica optimizirana zasebno, dakle, za svaku stranicu odaberite drugu ključnu riječ koja je najbolje opisuje I koja će generirati željeni promet. Tim postupkom omogućit ćete svojoj stranici bolje pozicioniranje. Izbjegavajte siromašan sadržaj I ponavljanje teksta, stranice koje ne prate temu te lose URL-ove.

600 do 2,000 riječi tjedno

Preporučam vam da objavljujete na blogu što je vise moguće! No pobrinite se da izbacujete kvalitetan sadržaj. Internet je pretrpan svakakvim, I dobrim I lošim, sadržajima te će te se morati potruditi I odvojiti vremana da napravite odličan članak. MOžete na primjeru ovog članka vidjeti kako izgleda dobar sadržaj. Pružite čitateljima sadržaj koji će ih zanimati I koji će ih natjerati da posjete vašu stranicu, na njoj se zadrže te je na kraju I podjele s drugim korisnicima. Također, ako je kratak, neće biti baš dobro rangiran.

Povežite se linkom na kvalitetan sadržaj

Nema ništa lose u povezivanju vanjskim linkovima. Predlažem da se povežete sa stranicama koje su temom bliske vama.

Odaberite dobar hosting 

Zadnja SEO preporuka je da odaberete dobar hosting. Dobar pružatelj hosting usluge osigurat će vam neometan rad, stabilnost stranice i dovoljnu brzinu stranice. Sve tri navedene stvari jako utječu na položaj vaše stranice na pretraživačima.

Znam da se navedeni savjeti ne odnose isključivo na WordPress stranice, ipak je SEO potreban I kod ostalih platformi. Primjenite ove savjete kod izrade internet stranice. Nadam se da ste uživali čitajuće te da sam vam barem donekle olakšao rad na vašoj WordPress stranici. Slobodno komentirajte, pitajte i djelite ovaj post.